Hope*Of*Snow in USA!!!!

ペンシルベニア大学へ進出しました。どきどき、わくわく、おろおろな毎日ですが、もうやるしかない(笑)

スポンサー広告 | コメント(-) | トラックバック(-) | --/--/--(--) --:--:--
Hello
This is my first time writing my blog in USA
There were so many things and I want to tell you all, but I don't think I can express all the excitement and action in English.
What a pity!!

I will stock my experience in my PC and upload it after my semester starts. Because at that time I think my PC will be able to connect on the internet so I can type Japanese.

My e-mail can recognise Japanese, so please tell me what happend recently.
Although I can reply only in English or roma-ji, please forgive me.

Everyone have a nice summer vacation!!

Yours truly Yukino
スポンサーサイト
コメント

ふぁいと~~ ゆきの~
2005/08/07(日) 14:04:02 | URL | ますだ #-[ 編集]

Thanks!!
You too!!(^u^)
2005/08/07(日) 22:34:18 | URL | Yukino #-[ 編集]

まえのコメントでぼくの出発が8/6って書いてしまったのですが、8/7の間違いでした。

ぼくも無事にボストンに着きました。というかぼくもデルタ航空でアトランタ経由でした。なんという偶然!!!

ボストンとNYというのも近いですね。お互いがんばりましょう。
2005/08/08(月) 21:28:00 | URL | robo #-[ 編集]

きゃー!!
アトランタってデルタの巨大ハブ空港らしいですものね。
私は今週末、ハーバード大学に通う天才少女を訪ねにボストンに行きますよ~
楽しみです!
2005/08/09(火) 18:24:04 | URL | ゆきの #-[ 編集]
コメントする
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
この記事のトラックバックURL
http://upenn.blog12.fc2.com/tb.php/38-78ee7e45
トラックバック
